søndag 9. desember 2007

Ny symaskin!


Har fått meg ny symaskin og gjett hvilken det er da? Kjenner du den på bildet? Dino har prøvesittet på den, opptil flere ganger, spesielt når han får for lite oppmerksomhet (c;

Maskinen er en PFAFF Creative Vision. En rolls royce av en sy- og broderimaskin. Den er absolutt fantastisk å sy på, litt vrient å venne seg til at det ikke er en manuell trykkfotløfter men jeg klarer nok å venne meg til at jeg må bruke kneløfteren. Stor plass, mye lys, fin lyd, ja...er egentlig litt målløs når jeg setter meg ned og skal å sette ord på hva jeg tenker om vidunderet.

Du kan lese om denne spennende sy- og broderimaskinen på denne linken CREATIVE VISION

5 kommentarer:

merete sa...

Gratulerer med nytt vidunder!
Jeg gikk for en mye mindre versjon (2023) og er kjempefornøyd!!! Passer meg akkurat :-)

Kari Røsland Ytterdal sa...

Takk Merete.
For meg var det ikke noe annet alternativ siden jeg hadde den største fra før. Den siste PFAFF jeg hadde var en 2144 oppgradert til 2170. Uansett er det noen kjempegode maskiner. Det viktigste er at en finner noe en er fornøyd med (c:

Bente sa...

Gratulerer med nytt vidunder Kari.
dvs, du har vel hatt den en liten stund.......
God jul til deg og dine.....både firbente og tobente.
Klem fra Bente

Alma Merethe sa...

Gratulerer med ny symaskin. Har selv en Pfaff 2056 og er fornøyd med den. Det er ikke noe broderimaskin, men en helt grei for meg forløpig.

Nå skal eg også begynnne å sy Stitchery, så dette blir spennende.
Ha ei fin romjul videre...

Anonym sa...

Gratulerer med ny symaskin! En blir nesten litt andektig når en setter seg ved en slik flott maskin. Lykke til med alle de nye prosjektene du skal gå igang med!